Zákaznícka zóna

Hlavným cieľom Veolie Energia je byť dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Zavádza inovatívne riešenia, ktoré zlepšujú kvalitu ponúkaných služieb s cieľom čo najviac splniť očakávania zákazníkov.

 

Od roku 2007 je vám k dispozícii tím špecialistov z odboru starostlivosti o zákazníkov. Jeho úlohou je udržiavanie kontaktu so zákazníkmi formou pravidelných osobných návštev s cieľom zisťovať ich priania, vypočuť si ich názory a zaujímať sa o ich potreby skôr, ako bude nutné riešiť konkrétny problém. Samozrejme, nezabúda ani na koncových odberateľov (domácnosti) a je im k dispozícii. 
Klienti aj koncoví zákazníci sa môžu obracať so svojimi otázkami písomne na adresu klient@veoliaenergia.sk alebo telefonicky na pracovníkov odboru starostlivosti o zákazníkov, ktorí pôsobia v jednotlivých regiónoch.
 

Odbor starostlivosti o zákazníkov 

klient@veoliaenergia.sk

Na týchto telefónnych číslach nás zastihnete počas pracovného týždňa (pondelok - piatok):

región Západ: 02/6820 7207
Bratislava, Piešťany, Senec, Vráble, Vrbové, VÚC Trnava
región Stred: 045/60 144 01
Brezno, Lučenec, Žiar nad Hronom
región Východ: 055/64 278 86
Košice, Čierna nad Tisou, Dobšiná, Hanušovce nad Topľou, Jelšava, Kráľovský Chlmec, Liptovský Hrádok, Margecany, Medzev, Plešivec, Prakovce, Slavošovce, Štós, Turňa nad Bodvou